Maciej Szelewski

Ergonimy komercyjne w polskiej i rosyjskiej przestrzeni jezykowej

34,65 

Oprawa: Miękka

Ilość stron: 366

Format: B5

Rok wydania: 2010

Kategoria:

Opis

Analiza nazw własnych, a szczególnie ergonimów komercyjnych, wymaga specyficznego podejścia. Ogólnie rzecz biorąc można stwierdzić, że onimy nie tworzą kategorii gramatycznej, nie są też typową kategorią leksykalną. Świadczy o tym ich wyjątkowo wysoka skłonność do tworzenia wyrażeń syntaktycznych, odporność na przekształcenia w procesie translacji i stosunkowo niewielka podatność na zmiany, wywołane uwarunkowaniami pozajęzykowymi.
Niniejsza praca jest próbą przeanalizowania części nazewnictwa z zakresu ergonomii komercyjnej, stosowanego w polskiej oraz rosyjskiej przestrzeni językowej. Problematyka rozprawy, założenia metodologiczne oraz zakres poddanego analizie materiału wymagają szerszego omówienia.

Dodatkowe informacje

Autor

Format

Ilość stron

ISBN

Miejsce wydania

Oprawa

Rok wydania

Wydawnictwo

Brak dodanego spisu treści