Dorota Amborska-Głowacka

Kierunki przeobrażeń w edukacji polonistycznej po 1989 roku

15,75 

Oprawa: Miękka

Ilość stron: 170

Format: B5

Rok wydania: 2004

Kategoria:

Opis

Rok 1989, w którym zostały zapoczątkowane radykalne zmiany całego naszego systemu ustrojowego, jest niewątpliwie ewidentną cenzurą w rozwoju oświaty. Załamanie się komunizmu w krajach środkowo-wschodniej Europy łączy się wyraźnie z procesem przekształcenia określonej formacji kulturowej. Nie sposób oprzeć się wrażeniu, że edukacja znalazła się w sytuacji „szczególnej”; nowe czasy inaczej stawiają akcenty, otwierają nowe przestrzenie refleksji i interpretacyjnych rozwiązań, w których edukacja poszukuje nowych odniesień, przezwyciężając tym samym zadomowione orientacje metodologiczne i dydaktyczne.
[Fragment Wstępu]

Dodatkowe informacje

Autor

Format

Ilość stron

ISBN

Miejsce wydania

Oprawa

Rok wydania

Wydawnictwo

Brak dodanego spisu treści